About Me

My photo
Serian,KUching, SAWARAK, Malaysia
SMK SERIAN SARAWAK.....tempat yg akan ku berkhidmat selama yang termampu....insyaalllah....cekgu shikin seorg yg mudah bergaul...periang...penyayang..mcm2 pe g la...tengok2 la dua2 blog saya yer... http://cekgunurulashikin-skinpies87.blogspot.com/ dan http://skinpies87.blogspot.com/ selamat beekenalan.....daaaa...

music

yang diajar...

yang diajar...

math

math

science

science

Thursday 4 July 2013

Minggu 25 (17 hingga 21 JUN 2013)




TARIKH
17 JUN 2013
MASA
7.05 pagi – 8.15 pagi
TINGKATAN
5K8
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Luas di bawah graf
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh luas di bawah graf
  2. Mencari luas di bawah graf
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis 3 bentuk poligon iaitu segi tiga, segi empat dan trapezium
  2. Guru meminta murid memberikan formula untuk mendapatkan luas poligon tersebut
  3.  Guru memberi contoh pengiraan untuk mendapatkan luas poligon yang diberi dan membincangkan bersama murid
  4. Guru melukis graf laju-masa dan menerangkan kaedah untuk mendapatkan luas di bawah graf
  5. Guru memberi soalan dan membincangan jawapan bersama semua pelajar
  6. Guru memberi latihan sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 27/31
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
17 JUN 2013
MASA
10.55 pagi – 11.30 pagi
TINGKATAN
5K5
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Kecerunan graf dan graf jarak masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh kecerunan graf
  2. Melukis graf jarak-masa apabila diberi:
a)      Jadual nilai jarak-masa
b)      Hubungan antara jarak dengan masa
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan meminta pelajar memberikan maklumat yang berkaitan dengan graf
  2. Melalui graf yang dilukis guru memberikan beberapa soalan yang berkaitan dan meminta pelajar menjawab soalan yang diberi
  3. Guru membincangkan semua soalan yang diberi dan meminta maklumbalas daripada semua murid
  4. Guru meminta pelajar menulis graf, soalan dan jawapan yang diberi di dalam buku nota masing-masing
  5. Dengan menggunakan buku latihan murid, guru meminta pelajar menjawab soalan yang berkaitan
  6. Guru meminta beberapa pelajar member jawapan di hadapan
  7. Guru membincangkan semua jawapan yang betul
  8. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 31/37
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 60% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
17 JUN 2013
MASA
11.30 pagi – 12.40 tgh
TINGKATAN
4K4
MATA PELAJARAN
Sains
TAJUK
Tenaga dan perubahan kimia
SUB TAJUK
Perubahan haba dalam Tindak Balas Kimia
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menerangkan perubahan haba dalam tindak balas kimia
  2. Mengenal pasti tindak balas yang melibatkan pembebasan haba
  3. Mengenal pasti tindak yang melibatkan penyerapan haba
  4. Menghubungkaitkan perubahan suhu bahan tindak balas dengan tindak balas eksotermik
  5. Menghubungkaitkan perubahan suhu bahan tindak balas dengan tindak balas endotermik
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengimbas kembali persamaan dan perbezaan bagi perubahan fizik dan kimia
  2. Guru mengkaitkan perubahan fizik dan kimia dengan perubahan haba
  3. Guru menerangkan kaitan perubahan haba dengan tindakbalas eksotermik dan endotermik
  4. Guru meminta murid melukis gambar rajah bagi kedua-dua tindakbalas dan carta graf tenaga
  5. Guru meminta murid mengisi tempat kosong bagi maklumat yang berkaitan
  6. Guru memberi latihan kepada murid sebagai pengukuhan
  7. Guru membincangkan jawapan bersama semua murid
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 38/41
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
18 JUN 2013
MASA
7.05 pagi – 8.15 pagi
TINGKATAN
5MPV
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Luas di bawah graf
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh luas di bawah graf
  2. Mencari luas di bawah graf
  3. Menjawab soalan yang berkaitan dengan luas bawah graf
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengingatkan kembali luas di bawah graf
  2. Guru meminta pelajar menjawab soalan di dalam buku latihan pelajar
  3. Guru meminta beberapa murid member jawapan di hadapan
  4. Guru membincangkan semua jawapan dengan murid
  5. Guru meminta murid menghantar buku
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 23/25
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 80% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
18 JUN 2013
MASA
10.20 pagi – 11.30 pagi
TINGKATAN
5K7
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Luas di bawah graf
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh luas di bawah graf
  2. Mencari luas di bawah graf
  3. Menjawab soalan yang berkaitan dengan luas bawah graf
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengingatkan kembali luas di bawah graf
  2. Guru meminta pelajar menjawab soalan di dalam buku latihan pelajar
  3. Guru meminta beberapa murid member jawapan di hadapan
  4. Guru membincangkan semua jawapan dengan murid
  5. Guru meminta murid menghantar buku
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 30/35
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
18 JUN 2013
MASA
11.30 pagi – 12.40 pagi
TINGKATAN
5K5
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Luas di bawah graf
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh luas di bawah graf
  2. Mencari luas di bawah graf
  3. Menjawab soalan yang berkaitan dengan luas bawah graf
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengingatkan kembali luas di bawah graf
  2. Guru meminta pelajar menjawab soalan di dalam buku latihan pelajar
  3. Guru meminta beberapa murid member jawapan di hadapan
  4. Guru membincangkan semua jawapan dengan murid
  5. Guru meminta murid menghantar buku
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 37/37
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 60% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
19 JUN 2013
MASA
7.05 pagi – 8.15 pagi
TINGKATAN
5K8
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Mencari jarak daripada graf laju-masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menentukan jarak dengan mencari luas di bawah graf untuk jenis graf laju-masa berikut:
a)      V = k (laju seragam)
b)      V = kt
c)      V = kt + h
d)     Gabungan di atas
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan graf laju-masa
  2. Guru meminta murid memberikan persamaan dan perbezaan yang berkaitan dengan kedua-dua graf
  3. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan laju dan purata laju bagi graf jarak-masa
  4. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan jarak dan kadar perubahan laju bagi graf laju-masa
  5. Guru memberi contoh soalan dan membincangkan jawapan dengan semua murid
  6. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 28/31
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
19 JUN 2013
MASA
9.45 pagi – 10.20 pagi
TINGKATAN
5MPV
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Mencari jarak daripada graf laju-masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menentukan jarak dengan mencari luas di bawah graf untuk jenis graf laju-masa berikut:
a)      V = k (laju seragam)
b)      V = kt
c)      V = kt + h
d)     Gabungan di atas
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan graf laju-masa
  2. Guru meminta murid memberikan persamaan dan perbezaan yang berkaitan dengan kedua-dua graf
  3. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan laju dan purata laju bagi graf jarak-masa
  4. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan jarak dan kadar perubahan laju bagi graf laju-masa
  5. Guru memberi contoh soalan dan membincangkan jawapan dengan semua murid
  6. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 24/25
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 80% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
19 JUN 2013
MASA
10.20 pagi – 11.30 pagi
TINGKATAN
4K4
MATA PELAJARAN
Sains
TAJUK
Tenaga dan perubahan kimia
SUB TAJUK
Siri kereaktifan logam
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Memerihalkan kecergasan tindak balas lgam dengan air
  2. Memerihalkan kecergasan tindak balas logam dengan asid
  3. Memerihalkann kecergasan tindak balas logam dengan oksigen
  4. Membanding dan membezakan kecergasan tindak balas logam dengan air, asid dan oksigen
  5. Membina siri kereaktifan logam berdasarkan kecergasan tindak balas logam dengan oksigen
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran degan meminta pelajar menyenaraikan logam yang berbahaya dan tidak berbahaya
  2. Guru menerangkan kepada pelajar tentang tindak balas logam dengan air, asid dan udara
  3. Guru meminta murid membuat nota tentang tindak balas yang telah dibincangkan
  4. Guru meminta murid melukis siri kereaktifan lgam di dalam buku masing-masing
  5. Guru membincangkan siri kereaktifan logam bersama semua murid
  6. Guru memberi latihan sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 41/41
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
20 JUN 2013
MASA
8.15 pagi – 9.25 pagi
TINGKATAN
5K5
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Mencari jarak daripada graf laju-masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menentukan jarak dengan mencari luas di bawah graf untuk jenis graf laju-masa berikut:
a)      V = k (laju seragam)
b)      V = kt
c)      V = kt + h
d)     Gabungan di atas
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan graf laju-masa
  2. Guru meminta murid memberikan persamaan dan perbezaan yang berkaitan dengan kedua-dua graf
  3. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan laju dan purata laju bagi graf jarak-masa
  4. Guru menerangkan kaedah untuk menentukan jarak dan kadar perubahan laju bagi graf laju-masa
  5. Guru memberi contoh soalan dan membincangkan jawapan dengan semua murid
  6. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 31/37
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 60% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
20 JUN 2013
MASA
9.45 pagi – 10.20 pagi
TINGKATAN
4K4
MATA PELAJARAN
Sains
TAJUK
Perubahan haba dalam Tindak Balas Kimia
SUB TAJUK
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menerangkan perubahan haba dalam tindak balas kimia
  2. Mengenal pasti tindak balas yang melibatkan pembebasan haba
  3. Mengenal pasti tindak yang melibatkan penyerapan haba
  4. Menghubungkaitkan perubahan suhu bahan tindak balas dengan tindak balas eksotermik
  5. Menghubungkaitkan perubahan suhu bahan tindak balas dengan tindak balas endotermik
OBJEKTIF
  1. Guru meminta murid merujuk kepada buku amali masing-masing
  2. Guru miminta murid menyediakan draf laporan untuk amali yang akan dijalankan
  3. Guru memantau setiap laporan semua murid
  4. Guru meminta muird menghantar draf laporan masing-masing
AKTIVITI
Perubahan haba dalam Tindak Balas Kimia
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 39/41
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 90% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
20 JUN 2013
MASA
10.20 pagi – 11.30 pagi
TINGKATAN
5K8
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Kecerunan graf dan graf jarak masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh kecerunan graf
  2. Melukis graf jarak-masa apabila diberi:
a)      Jadual nilai jarak-masa
b)      Hubungan antara jarak dengan masa
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan meminta pelajar memberikan maklumat yang berkaitan dengan graf
  2. Melalui graf yang dilukis guru memberikan beberapa soalan yang berkaitan dan meminta pelajar menjawab soalan yang diberi
  3. Guru membincangkan semua soalan yang diberi dan meminta maklumbalas daripada semua murid
  4. Guru meminta pelajar menulis graf, soalan dan jawapan yang diberi di dalam buku nota masing-masing
  5. Dengan menggunakan buku latihan murid, guru meminta pelajar menjawab soalan yang berkaitan
  6. Guru meminta beberapa pelajar member jawapan di hadapan
  7. Guru membincangkan semua jawapan yang betul
  8. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. P&P tidak dapat dijalankan kerana Jamuan Sambutan Hari Gawai di Dewan SMK Serian

TARIKH
20 JUN 2013
MASA
12.05 tgh – 12.40 tgh
TINGKATAN
5K7
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Kecerunan graf dan graf jarak masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menyatakan kuantiti yang diwakili oleh kecerunan graf
  2. Melukis graf jarak-masa apabila diberi:
a)      Jadual nilai jarak-masa
b)      Hubungan antara jarak dengan masa
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan melukis graf jarak-masa dan meminta pelajar memberikan maklumat yang berkaitan dengan graf
  2. Melalui graf yang dilukis guru memberikan beberapa soalan yang berkaitan dan meminta pelajar menjawab soalan yang diberi
  3. Guru membincangkan semua soalan yang diberi dan meminta maklumbalas daripada semua murid
  4. Guru meminta pelajar menulis graf, soalan dan jawapan yang diberi di dalam buku nota masing-masing
  5. Dengan menggunakan buku latihan murid, guru meminta pelajar menjawab soalan yang berkaitan
  6. Guru meminta beberapa pelajar member jawapan di hadapan
  7. Guru membincangkan semua jawapan yang betul
  8. Guru memberi latihan kepada murid sebagai kerja rumah
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. P&P tidak dapat dijalankan kerana Jamuan Sambutan Hari Gawai di Dewan SMK Serian

TARIKH
21 JUN 2013
MASA
7.05 pagi – 8.15 pagi
TINGKATAN
5K7
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Mencari jark daripada graf laju-masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menentukan jarak dengan mencari luas di bawah graf untuk jenis graf laju-masa berikut:
a)      V = k (laju seragam)
b)      V = kt
c)      V = kt + h
d)     Gabungan di atas
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengingatkan kembali luas di bawah graf
  2. Guru meminta pelajar menjawab soalan di dalam buku latihan pelajar
  3. Guru meminta beberapa murid member jawapan di hadapan
  4. Guru membincangkan semua jawapan dengan murid
  5. Guru meminta murid menghantar buku
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 32/35
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 70% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

TARIKH
21 JUN 2013
MASA
8.15 pagi – 9.25 pagi
TINGKATAN
5MPV
MATA PELAJARAN
Matematik
TAJUK
Bab 6 Kecerunan dan luas di bawah graf
SUB TAJUK
Mencari jark daripada graf laju-masa
OBJEKTIF
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
  1. Menentukan jarak dengan mencari luas di bawah graf untuk jenis graf laju-masa berikut:
a)      V = k (laju seragam)
b)      V = kt
c)      V = kt + h
d)     Gabungan di atas
AKTIVITI
  1. Guru memulakan pelajaran dengan mengingatkan kembali luas di bawah graf
  2. Guru meminta pelajar menjawab soalan di dalam buku latihan pelajar
  3. Guru meminta beberapa murid member jawapan di hadapan
  4. Guru membincangkan semua jawapan dengan murid
  5. Guru meminta murid menghantar buku
ABM
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
NILAI MURNI
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
REFLEKSI
  1. Kehadiran pelajar 23/25
  2. Semua objektif tercapai dan semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
  3. 80% daripada pelajar dapat memahami dengan baik
  4. Semua pelajar memberi kerjasama semasa P&P berjalan
  5. Tiada pelajar yang bermasalah

No comments:

Post a Comment

....terima kasih banyak2....

..jumpe lagi..