TARIKH |
6 MEI 2013 |
MASA |
7.05 pagi – 8.15 pagi |
TINGKATAN
|
5K8 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
Contoh Soalan Peperiksaan |
SUB TAJUK |
Menjawab soalan matrik |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
- Menyelesaikan masalah melibatkan matrik
|
AKTIVITI |
Guru memberi kertas
latihan iaitu contoh soalan SPM tahun yang lalu
Soalan yang diberi berkaitan
dengan soalan matrik
Guru meminta murid menjawab
soalan secara sendirian
Guru memantau semua jawapan
yang dibuat oleh murid
Guru menyemak jawapan yang
diberikan
Guru membincangkan jawapan
dengan semua murid di dalam kelas
- Guru memberi latihan di dalam buku latihan sebagai kerja
rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar
25/31
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
80% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
6 MEI 2013 |
MASA |
10.55 pagi – 11.30 pagi |
TINGKATAN
|
5K5 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
Contoh Soalan Peperiksaan |
SUB TAJUK |
Menjawab soalan matrik |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
- Menyelesaikan masalah yang melibatkan matrik
|
AKTIVITI |
Guru memberi kertas
latihan iaitu contoh soalan SPM tahun yang lalu
Soalan yang diberi berkaitan
dengan soalan matrik
Guru meminta murid menjawab
soalan secara sendirian
Guru memantau semua jawapan
yang dibuat oleh murid
Guru menyemak jawapan yang
diberikan
Guru membincangkan jawapan
dengan semua murid di dalam kelas
- Guru memberi latihan di dalam buku latihan sebagai kerja
rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar 35/37
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
80% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
6 MEI 2013 |
MASA |
11.30 pagi – 12.40 tgh |
TINGKATAN
|
4K4 |
MATA PELAJARAN |
Sains |
TAJUK |
Jirim |
SUB TAJUK |
Sifat-sifat dan kegunaan
bahan logam dn bukan logam |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
menyenaraikan contoh logam dan
bukan logam
menyenaraikan sifat-sifat logam
dan bukan logam
membandingkan dan membezakan
logam dan bukan logam berdasarkan sifat-sifat fizik
- menghubungkaitkan sifat fizik logam dan bukan logam dengan
kegunaannya dalam kehidupan harian
|
AKTIVITI |
Guru memulakan pembelajaran
dengan membincangkan tentang logam
Guru meminta wakil murid
membaca kegunaan beberapa jenis logam
Guru akan menerangkan dengan
lebih terperinci tentang sifat fizik logam dan bukan logam
Guru meminta wakil pelajar
menerangkan semula maksud logam dan bukan logam
Guru meminta murid menulis nota
di dalam buku masing-masing
- Guru memberi latihan sebagai kerja rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar 35/41
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
70% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
7 MEI 2013 |
MASA |
7.05 pagi – 8.15 pagi |
TINGKATAN
|
5MPV |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
Contoh Soalan Peperiksaan |
SUB TAJUK |
Menjawab soalan persamaan serentak |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
- Menyelesaikan masalah persamaan serentak
|
AKTIVITI |
Guru memberi kertas
latihan iaitu contoh soalan SPM tahun yang lalu
Soalan yang diberi berkaitan
dengan persamaan serentak
Guru meminta murid menjawab
soalan secara sendirian
Guru memantau semua jawapan
yang dibuat oleh murid
Guru menyemak jawapan yang
diberikan
Guru membincangkan jawapan
dengan semua murid di dalam kelas
- Guru memberi latihan di dalam buku latihan sebagai kerja
rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar 24/25
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
80% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
7 MEI 2013 |
MASA |
10.20 pagi – 11.30 pagi |
TINGKATAN
|
5K7 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
Contoh Soalan Peperiksaan |
SUB TAJUK |
Menjawab soalan matrik |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
- Menyelesaikan masalah melibatkan persamaan
serentak
|
AKTIVITI |
Guru memberi kertas
latihan iaitu contoh soalan SPM tahun yang lalu
Soalan yang diberi berkaitan
dengan soalan persamaan serentak
Guru meminta murid menjawab
soalan secara sendirian
Guru memantau semua jawapan
yang dibuat oleh murid
Guru menyemak jawapan yang
diberikan
Guru membincangkan jawapan
dengan semua murid di dalam kelas
- Guru memberi latihan di dalam buku latihan sebagai kerja
rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar 31/35
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
80% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
7 MEI 2013 |
MASA |
11.30 pagi – 12.40 pagi |
TINGKATAN
|
5K5 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
Contoh Soalan Peperiksaan |
SUB TAJUK |
Menjawab soalan matrik |
OBJEKTIF |
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
- Melukis pelan, dongakan depan dan dongakan sisi
bagi suatu pepejal
|
AKTIVITI |
Guru memberi kertas
latihan iaitu contoh soalan SPM tahun yang lalu
Soalan yang diberi berkaitan
dengan soalan matrik
Guru meminta murid menjawab
soalan secara sendirian
Guru memantau semua jawapan
yang dibuat oleh murid
Guru menyemak jawapan yang
diberikan
Guru membincangkan jawapan
dengan semua murid di dalam kelas
- Guru memberi latihan di dalam buku latihan sebagai kerja
rumah
|
ABM |
Papan hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid,
Kalkulator |
NILAI MURNI |
Komunikasi antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk
mencuba |
REFLEKSI |
Kehadiran pelajar 30/37
Semua objektif tercapai dan
semua pelajar dapat menjawab soalan yang diberi
80% daripada pelajar dapat
memahami dengan baik
Semua pelajar memberi kerjasama
semasa P&P berjalan
- Tiada pelajar yang bermasalah
|
TARIKH |
8 MEI 2013 |
MASA |
7.05 pagi – 8.15 pagi |
TINGKATAN
|
5K8 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1.
Guru mengawas peperiksaan
|
TARIKH |
8 MEI 2013 |
MASA |
9.45 pagi – 10.20 pagi |
TINGKATAN
|
5MPV |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
8 MEI 2013 |
MASA |
10.20 pagi – 11.30 pagi |
TINGKATAN
|
4K4 |
MATA PELAJARAN |
Sains |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN
TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
9 MEI 2013 |
MASA |
8.15 pagi – 9.25 pagi |
TINGKATAN
|
5K5 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
9 MEI 2013 |
MASA |
9.45 pagi – 10.20 pagi |
TINGKATAN
|
4K4 |
MATA PELAJARAN |
Sains |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN
TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
9 MEI 2013 |
MASA |
10.20 pagi – 11.30 pagi |
TINGKATAN
|
5K8 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
9 MEI 2013 |
MASA |
12.05 tgh – 12.40 tgh |
TINGKATAN
|
5K7 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
10 MEI 2013 |
MASA |
7.05 pagi – 8.15 pagi |
TINGKATAN
|
5K7 |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
TARIKH |
10 MEI 2013 |
MASA |
8.15 pagi – 9.25 pagi |
TINGKATAN
|
5MPV |
MATA PELAJARAN |
Matematik |
TAJUK |
PEPERIKSAAN PERTENGAHAN TAHUN |
SUB TAJUK |
|
OBJEKTIF |
|
AKTIVITI |
-
|
ABM |
|
NILAI MURNI |
|
REFLEKSI |
1. Guru mengawas
peperiksaan |
PEPERIKSAAN BERJALAN SEHINGGA 17MEI 2013.......
No comments:
Post a Comment