Tarikh
|
13 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
- 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 MATEMATIK
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Tarikh
|
13 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
- 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 MATEMATIK
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Tarikh
|
13 Ogos
2012
|
Masa
|
11.30pagi
- 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 MATEMATIK
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Tarikh
|
14 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
- 10.55pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 MATEMATIK
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Date
|
14
Julai 2012
|
Time
|
10.55a.m
- 11.30p.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Chapter
9 Earth as a sphere
|
Learning
Objective
|
9.1
Longitude
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) How to sketch a great circle
through the North Pole and South Pole
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to draw shape
of circle.
ii) Teacher asks students to draw
great circle and label North, South, West and East Pole.
iii) Teacher give questions to
students and discuss with all students
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 35/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 80% of student give
cooperation’s to teacher and answers question given
|
Tarikh
|
14
Julai 2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 SEJARAH
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
ii)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
ii)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Date
|
15 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Chapter
9 Earth as a sphere
|
Learning
Objective
|
9.1
Longitude
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) State the longitude of a given
point
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to draw shape
of circle.
ii) Teacher explain to students
about how to draw longitude of a given point from given Greenwich meridian
iii) Teacher give questions on
whiteboard and ask students to draw the angle of longitude on whiteboard
iv) Teacher explain to students how
to getting the longitude of point given
v) Teacher gives some questions to
students and asks them to solve it.
vi) Teacher discuss the answers together
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
iv) Attendance: 35/35
v) All learning outcome is achieve
vi) 90% of student give
cooperation’s to teacher and answers question given
|
Tarikh
|
15 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 BAHASA INGGERIS
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Tarikh
|
15 Ogos
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
UJIAN PENGGAL KE 2 BAHASA INGGERIS
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
ii)
Menjawab
soalan yang disediakan
|
Aktiviti
|
ii)
Guru mengedarkan kertas soalan kepada murid dan
mengarahkan mereka menjawab dalam masa 1 jam
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
iii) Semua objektif tercapai
iv) Pelajar menjawab soalan yang
diberikan
|
Tarikh
|
16 Ogos
2012
|
Masa
|
7.05pagi
– 8.15pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
Tarikh
|
16 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
– 10.20pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
Tarikh
|
16 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
Date
|
17 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
|
Learning
Objective
|
i)
|
Learning
Outcomes
|
i)
|
Learning
Activities
|
Question
7 - 10
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
Tarikh
|
17 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
– 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
Tarikh
|
17 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 12.05tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI BERGANTI HARI RAYA
AIDILFITRI
|
No comments:
Post a Comment