Tarikh
|
6 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
- 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan mengulang
penerangan tentang sudut dongakan dan tunduk
ii)
Guru mengkaitkan dengan sudut dongakan dan sudut
tunduk menggunakan gerakan badan
iii)
Gerakan badan : luruskan kedua-dua tangan untuk
garis mengufuk ; angkat sebelah tangan 45 darjah ke atas untuk sudut
dongankan
;
turunkan sebelah tangan 45 darjah ke bawah untuk sudut tunduk
iv)
Guru memberi beberapa contoh soalan kepada pelajar
dan berbincangkan jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
vi)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
vii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
viii)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 35/39 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
6 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
- 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan mengulang
penerangan tentang sudut dongakan dan tunduk
ii)
Guru mengkaitkan dengan sudut dongakan dan sudut
tunduk menggunakan gerakan badan
iii)
Gerakan badan : luruskan kedua-dua tangan untuk
garis mengufuk ; angkat sebelah tangan 45 darjah ke atas untuk sudut
dongankan
;
turunkan sebelah tangan 45 darjah ke bawah untuk sudut tunduk
iv)
Guru memberi beberapa contoh soalan kepada pelajar
dan berbincangkan jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
vi)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
vii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
viii)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 25/25 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasam kepada
guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Objektif akan dijalankan pada
kelas seterusnya
|
Tarikh
|
6 Ogos
2012
|
Masa
|
11.30pagi
- 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan mengulang
penerangan tentang sudut dongakan dan tunduk
ii)
Guru mengkaitkan dengan sudut dongakan dan sudut
tunduk menggunakan gerakan badan
iii)
Gerakan badan : luruskan kedua-dua tangan untuk
garis mengufuk ; angkat sebelah tangan 45 darjah ke atas untuk sudut
dongankan
;
turunkan sebelah tangan 45 darjah ke bawah untuk sudut tunduk
iv)
Guru memberi beberapa contoh soalan kepada pelajar
dan berbincangkan jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
vi)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
vii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
viii)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 26/34 orang
iii) 60% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
7 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
- 10.55pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan mengulang
penerangan tentang sudut dongakan dan tunduk
ii)
Guru mengkaitkan dengan sudut dongakan dan sudut
tunduk menggunakan gerakan badan
iii)
Gerakan badan : luruskan kedua-dua tangan untuk
garis mengufuk ; angkat sebelah tangan 45 darjah ke atas untuk sudut
dongankan
;
turunkan sebelah tangan 45 darjah ke bawah untuk sudut tunduk
iv)
Guru memberi beberapa contoh soalan kepada pelajar
dan berbincangkan jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
vi)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
vii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
viii)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 36/39 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
7 Julai
2012
|
Time
|
10.55a.m
- 11.30p.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Past Year
Questions
|
Learning
Objective
|
Question
7 - 10
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Solve problem from past year
questions 2006 until 2011 involving basic questions number 7 to 10
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to refer
questions from past year question book and refer to questions 7 until 10
ii) Teacher discuss together with
students form questions 2006
iii) Teacher asks students to
discuss with their own group for questions from past years 2007 until 2011
iv) Teacher asks students to work
in groups and answers questions given
v) Teacher asks students to solve
questions given with all friends
vi) Teacher discuss all questions
together
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 35/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 70% of student give
cooperation’s to teacher and answers question given
|
Tarikh
|
7 Julai
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
ii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
i)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 24/25 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
8 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Past
Year Questions
|
Learning
Objective
|
Question
11 - 13
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Solve problem from past year
questions 2006 until 2011 involving basic questions number 11 to 13
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to refer
questions from past year question book and refer to questions 11 until 13
ii) Teacher discuss together with
students form questions 2006
iii) Teacher asks students to
discuss with their own group for questions from past years 2007 until 2011
iv) Teacher asks students to work
in groups and answers questions given
v) Teacher asks students to solve
questions given with all friends
vi) Teacher asks students to write
answers on whiteboard
vii)
Teacher discuss all questions together
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 34/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 70% of student give
cooperation’s to teacher and answers question given
|
Tarikh
|
8 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 39/40 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
8 Ogos
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 10 Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Sub-tajuk
|
10.1
Sudut Dongakan dan sudut tunduk
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti garis mengufuk, sudut dongakan
dan sudut tunduk bagi situasi tertentu
ii)
Mewakilkan situasi tertentu melibatkan sudut
dongakan dan sudut tunduk dengan menggunakan gambar rajah
|
Aktiviti
|
i)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
ii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iii)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
iv)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 32/34 orang
iii) 60% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
9 Ogos
2012
|
Masa
|
7.05pagi
– 8.15pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bulatan 3 dan Kebarangkalian
|
Sub-tajuk
|
Menjawab
soalan-soalan objektif
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah melibatkan bulatan dan
kebarangkalian
|
Aktiviti
|
i)
Guru membuat aktiviti ulangkaji bagi persediaan
peperiksaan penggal ke dua
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 37/38 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
9 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
– 10.20pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bulatan 3 dan Kebarangkalian
|
Sub-tajuk
|
Menjawab
soalan-soalan objektif
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah melibatkan bulatan dan
kebarangkalian
|
Aktiviti
|
i)
Guru membuat aktiviti ulangkaji bagi persediaan
peperiksaan penggal ke dua
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 30/38 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
9 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bulatan 3 dan Kebarangkalian
|
Sub-tajuk
|
Menjawab
soalan-soalan objektif
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah melibatkan bulatan dan
kebarangkalian
|
Aktiviti
|
i)
Guru membuat aktiviti ulangkaji bagi persediaan
peperiksaan penggal ke dua
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 25/25 orang
iii) 100% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
10 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Question
11 – 13
|
Learning
Objective
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Solve problem from past year
questions 2006 until 2011 involving basic questions number 11 to 13
|
Learning
Outcomes
|
i) Teacher asks students to refer
questions from past year question book and refer to questions 11 until 13
ii) Teacher discuss together with
students form questions 2006
iii) Teacher asks students to
discuss with their own group for questions from past years 2007 until 2011
iv) Teacher asks students to work
in groups and answers questions given
v) Teacher asks students to solve
questions given with all friends
vi) Teacher asks students to write
answers on whiteboard
vii)
Teacher discuss all questions together
|
Learning
Activities
|
Question
7 - 10
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 35/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 60% of student give
cooperation’s to teacher and answers question given
|
Tarikh
|
10 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
– 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bulatan 3 dan Kebarangkalian
|
Sub-tajuk
|
Menjawab
soalan-soalan objektif
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah melibatkan bulatan dan
kebarangkalian
|
Aktiviti
|
i)
Guru membuat aktiviti ulangkaji bagi persediaan
peperiksaan penggal ke dua
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan
menerangkan soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 33/38 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan menjawab semua soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
10 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 12.05tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bulatan 3 dan Kebarangkalian
|
Sub-tajuk
|
Menjawab
soalan-soalan objektif
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah melibatkan bulatan dan
kebarangkalian
|
Aktiviti
|
i)
Guru
membuat aktiviti ulangkaji bagi persediaan peperiksaan penggal ke dua
ii)
Guru mengarahkan pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing dan menjawab soalan di dalam buku latihan masing-masing
iii)
Guru memantau jawapan semua pelajar dan menerangkan
soalan mengikut kumpulan
iv)
Setiap pelajar yang bermasalah boleh berbincang
dengan ahli kumpulan ataupun terus kepada guru
v)
Guru membincangkan soalan di hadapan kelas
vi)
Guru meminta pelajar menghantar kerja yang telah
siap untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i)
|
No comments:
Post a Comment