Tarikh
|
27 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
- 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Guru CRK
|
Tarikh
|
27 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
- 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Guru CRK
|
Tarikh
|
27 Ogos
2012
|
Masa
|
11.30pagi
- 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Guru CRK
|
Tarikh
|
28 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
- 10.55pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 1
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 31/38 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
28
Julai 2012
|
Time
|
10.55a.m
- 11.30p.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
|
Learning
Objective
|
|
Learning
Outcomes
|
i)
|
Learning
Activities
|
i)
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Pelajar terlibat dengan taklimat
menjawab soalan matematik di makmal komputer
|
Tarikh
|
28
Julai 2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 1
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 24/25 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
29 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
|
Learning
Objective
|
|
Learning
Outcomes
|
i)
|
Learning
Activities
|
i)
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) TRIAL SPM
|
Tarikh
|
29 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 1
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 39/40 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
29 Ogos
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 1
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 30/34 orang
iii) 50% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
30 Ogos
2012
|
Masa
|
7.05pagi
– 8.15pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 2
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Guru dan murid terlibat dengan
perhimpunan sambutan merdeka
|
Tarikh
|
30 Ogos
2012
|
Masa
|
9.45pagi
– 10.20pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 2
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 31/38 orang
iii) 60% pelajar memberi kerjasama
kepada guru
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
30 Ogos
2012
|
Masa
|
10.20pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Ujian penggal
ke 2
|
Sub-tajuk
|
Kertas 2
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti kesalahan yang melibatkan
soalan ujian matematik penggal ke 2
ii)
Membuat pembetullan bagi setiap soalan yang salah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memberi semula kertas soalan yang telah
disemak
ii)
Guru meminta pelajar menyemak markah yang diberi
iii)
Guru meminta murid mengenalpasti soalan yang salah
iv)
Guru membincangkan jawapan soalan yang salah
dengan semua murid
v)
Guru meminta pelajar menulis pembetullan di
dalam buku latihan masing-masing
vi)
Murid menghantar buku latihan untuk disemak
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 24/25 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
31 Ogos
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
|
Learning
Objective
|
i)
|
Learning
Outcomes
|
i)
|
Learning
Activities
|
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) CUTI HARI MERDEKA
|
Tarikh
|
10 Ogos
2012
|
Masa
|
8.15pagi
– 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI HARI MERDEKA
|
Tarikh
|
10 Ogos
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 12.05tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
i)
|
Aktiviti
|
i)
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) CUTI HARI MERDEKA
|
No comments:
Post a Comment