TARIKH
|
7
OKTOBER 2013
|
MASA
|
8.15
pagi – 9.25 pagi
|
TINGKATAN
|
5MPV
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
7
OKTOBER 2013
|
MASA
|
10.55
pagi – 11.30 pagi
|
TINGKATAN
|
5K5
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
7
OKTOBER 2013
|
MASA
|
11.30
pagi – 12.40 tgh
|
TINGKATAN
|
4K4
|
MATA
PELAJARAN
|
Sains
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
8 OKTOBER 2013
|
MASA
|
8.15
pagi – 9.25 pagi
|
TINGKATAN
|
5K8
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
8
OKTOBER 2013
|
MASA
|
10.20
pagi – 11.30 pagi
|
TINGKATAN
|
5K7
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
8
OKTOBER 2013
|
MASA
|
11.30 pagi
– 12.40 pagi
|
TINGKATAN
|
5K5
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
9
OKTOBER 2013
|
MASA
|
7.05
pagi – 8.15 pagi
|
TINGKATAN
|
5K8
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
9
OKTOBER 2013
|
MASA
|
9.45
pagi – 10.20 pagi
|
TINGKATAN
|
5MPV
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
9
OKTOBER 2013
|
MASA
|
10.20
pagi – 11.30 pagi
|
TINGKATAN
|
4K4
|
MATA
PELAJARAN
|
Sains
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
10
OKTOBER 2013
|
MASA
|
8.15
pagi – 9.25 pagi
|
TINGKATAN
|
5K5
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
SET
|
SUB
TAJUK
|
Soalan
contoh SPM
|
OBJEKTIF
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
i.
Menjawab soalan yang berkaitan dengan set
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
|
NILAI
MURNI
|
Komunikasi
antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
10
OKTOBER 2013
|
MASA
|
9.45
pagi – 10.20 pagi
|
TINGKATAN
|
4K4
|
MATA
PELAJARAN
|
Sains
|
TAJUK
|
|
SUB
TAJUK
|
|
OBJEKTIF
|
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
|
NILAI
MURNI
|
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
10
OKTOBER 2013
|
MASA
|
10.20
pagi – 11.30 pagi
|
TINGKATAN
|
5K8
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
SET
|
SUB
TAJUK
|
Soalan
contoh SPM
|
OBJEKTIF
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
i.
Menjawab soalan yang berkaitan dengan set
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
|
NILAI
MURNI
|
Komunikasi
antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
10
OKTOBER 2013
|
MASA
|
12.05
tgh – 12.40 tgh
|
TINGKATAN
|
5K7
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
SET
|
SUB
TAJUK
|
Soalan
contoh SPM
|
OBJEKTIF
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
i.
Menjawab soalan yang berkaitan dengan set
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
|
NILAI
MURNI
|
Komunikasi
antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
11
OKTOBER 2013
|
MASA
|
7.05
pagi – 8.15 pagi
|
TINGKATAN
|
5K7
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
PENJELMAAN
II
|
SUB
TAJUK
|
Soalan
contoh SPM
|
OBJEKTIF
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
i.
Menjawab soalan yang berkaitan dengan penjelmaan
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
|
NILAI
MURNI
|
Komunikasi
antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
|
REFLEKSI
|
|
TARIKH
|
11
OKTOBER 2013
|
MASA
|
8.15
pagi – 9.25 pagi
|
TINGKATAN
|
5MPV
|
MATA
PELAJARAN
|
Matematik
|
TAJUK
|
PENJELMAAN
II
|
SUB
TAJUK
|
Soalan
contoh SPM
|
OBJEKTIF
|
Pada akhir unit ini, pelajar dapat:
i.
Menjawab soalan yang berkaitan dengan penjelmaan
|
AKTIVITI
|
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Buku latihan murid, Kalkulator
|
NILAI
MURNI
|
Komunikasi
antara guru dengan murid, berani dan yakin untuk mencuba
|
REFLEKSI
|
|
No comments:
Post a Comment