Tarikh
|
17
September 2012 (ISNIN)
|
Masa
|
8.15pagi
- 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara dua satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti persilangan antara dua satah
ii)
Menentukan sudut di antara dua satah pada suatu
model dan gambar rajah yang diberi
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru menggunakan kaedah tayangan slide powerpoint
untuk menerangkan kepada pelajar tentang kaedah untuk mencari sudut di antara
dua satah
iii)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara individu
iv)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Cuti Umum 1 Malaysia
|
Tarikh
|
17
September 2012 (ISNIN)
|
Masa
|
10.20pagi
- 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara dua satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti persilangan antara dua satah
ii)
Menentukan sudut di antara dua satah pada suatu
model dan gambar rajah yang diberi
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru menggunakan kaedah tayangan slide powerpoint
untuk menerangkan kepada pelajar tentang kaedah untuk mencari sudut di antara
dua satah
iii)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara individu
iv)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Cuti Umum 1 Malaysia
|
Tarikh
|
17
September 2012 (ISNIN)
|
Masa
|
11.30pagi
- 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara dua satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Mengenalpasti persilangan antara dua satah
ii)
Menentukan sudut di antara dua satah pada suatu
model dan gambar rajah yang diberi
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru menggunakan kaedah tayangan slide powerpoint
untuk menerangkan kepada pelajar tentang kaedah untuk mencari sudut di antara
dua satah
iii)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara individu
iv)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
v)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Cuti Umum 1 Malaysia
|
Tarikh
|
18
September 2012 (SELASA)
|
Masa
|
9.45pagi
- 10.55pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 29/38 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
18
September 2012 (TUESDAY)
|
Time
|
10.55a.m
- 11.30p.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Revisions
|
Learning
Objective
|
SPM
trial paper
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) To make corrections for wrong
questions
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to make
their corrections
ii) Teacher discuss questions which
is difficult to solve by students
iii) Teacher asks students to write
corrections in own paper.
iv) All students make their work
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) All learning activities is
achieve
ii) All students make their
correction and give cooperation to teacher
iii) Attendance 34/35
|
Tarikh
|
18
September 2012 (SELASA)
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 25/25 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
19
September 2012 (WEDNESDAY)
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Revisions
|
Learning
Objective
|
SPM
trial paper
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) To make corrections for wrong
questions
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to make
their corrections
ii) Teacher discuss questions which
is difficult to solve by students
iii) Teacher asks students to write
corrections in own paper.
iv) All students make their work
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) All learning activities is not
achieve
ii) Students involve with Sains Sukan program
|
Tarikh
|
19
September 2012 (RABU)
|
Masa
|
10.55pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 38/39 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
19
September 2012 (RABU)
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 26/34 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat menjawab soalan yang diberi
i) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
20
September 2012 (KHAMIS)
|
Masa
|
7.05pagi
– 8.15pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa soalan
yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tidak tercapai
ii) Guru Cuti Sakit
|
Tarikh
|
20
September 2012 (KHAMIS)
|
Masa
|
9.45pagi
– 10.20pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, lampiran soalan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tidak tercapai
ii) Guru Cuti Sakit
|
Tarikh
|
20 September
2012 (KHAMIS)
|
Masa
|
10.20pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di antara
garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tidak tercapai
ii) Guru Cuti Sakit
|
Date
|
21
September 2012 (FRIDAY)
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Revisions
|
Learning
Objective
|
SPM
trial paper
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) To make corrections for wrong
questions
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to make
their corrections
ii) Teacher discuss questions which
is difficult to solve by students
iii) Teacher asks students to write
corrections in own paper.
iv) All students make their work
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
iv) All learning activities is
achieve
v) All students make their
correction and give cooperation to teacher
vi) Attendance 32/35
|
Tarikh
|
21
September 2012 (JUMAAT)
|
Masa
|
8.15pagi
– 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 30/36 orang
iii) 60% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan menjawab semua soalan yang diberi
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
21
September 2012 (JUMAAT)
|
Masa
|
10.55pagi
– 12.05tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Kehadiran : 31/34 orang
ii) 60% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan menjawab semua soalan yang diberi
iii) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
22
September 2012 (SATURDAY)
|
Time
|
7.05a.m
- 8.00a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Revisions
|
Learning
Objective
|
SPM
trial paper
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) To make corrections for wrong
questions
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to make
their corrections
ii) Teacher discuss questions which
is difficult to solve by students
iii) Teacher asks students to write
corrections in own paper.
iv) All students make their work
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) All learning activities is
achieve
ii) All students make their
correction and give cooperation to teacher
iii) Attendance 27/35
|
Tarikh
|
22
September 2012 (SABTU)
|
Masa
|
8.00pagi
– 9.00pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 14/38 orang
iii) Tiada pelajar yang bermasalah
iv) Ramai pelajar yang tidak hadir
ke sekolah
|
Tarikh
|
22
September 2012 (SABTU)
|
Masa
|
10.00pagi
– 11.15tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Bab 11 Garis dan satah dalam tiga dimensi
|
Sub-tajuk
|
11.2
Sudut di antara garis dan satah
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menyelesaikan masalah yang melibatkan sudut di
antara garis dengan satah
|
Aktiviti
|
i)
Guru memulakan pengajaran dengan bertanya kepada
pelajar tentang sudut di antara garis dan satah
ii)
Guru memberi satu contoh soalan dan pengiraan
untuk mendapatkan nilai sudut diantara garis dan satah
iii)
Guru meminta pelajar duduk di dalam kumpulan
masing-masing
iv)
Guru memberi beberapa soalan kepada pelajar dan
meminta pelajar menjawab secara kumpulan
v)
Guru membincang jawapan bersama semua pelajar
vi)
Guru membuat kesimpulan dengan bertanya beberapa
soalan yang berkaitan kepada pelajar
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota, kertas graf
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Kehadiran : 12/34 orang
ii) Tiada pelajar yang bermasalah
|
No comments:
Post a Comment