Tarikh
|
11 Jun
2012
|
Masa
|
8.15pagi
- 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 1
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak pembetullan setiap murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, kertas peperiksaan
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 36/40 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
11 Jun
2012
|
Masa
|
10.20pagi
- 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas1
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak pembetullan setiap murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 20/25 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
11 Jun
2012
|
Masa
|
11.30pagi
- 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 1
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak pembetullan setiap murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 27/36 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
12 Jun
2012
|
Masa
|
9.45pagi
- 10.55pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 1
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak pembetullan setiap murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 32/40 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
12 Jun
2012
|
Time
|
10.55a.m
- 11.30p.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Midterm
test 2012 paper 1
|
Learning
Objective
|
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Make corrections for all wrong answers
ii) Realise their mistake
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to
identify all wrong answers
ii) Teacher discuss all questions
with students
iii) Students make their corrections
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 34/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 70% of student give
cooperation’s to teacher and make their corrections
|
Tarikh
|
12 Jun
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Perbincangan di sambung pada kelas seterusnya
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 25/25 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
13 Jun
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Midterm
test 2012 paper 1
|
Learning
Objective
|
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Make corrections for all wrong answers
ii) Realise their mistake
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to
identify all wrong answers
ii) Teacher discuss all questions
with students
iii) Students make their corrections
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 32/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 70% of student give
cooperation’s to teacher and make their corrections
|
Tarikh
|
13 Jun
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Perbincangan di sambung pada kelas seterusnya
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 39/40 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
13 Jun
2012
|
Masa
|
12.05tgh
– 12.40tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Perbincangan di sambung pada kelas seterusnya
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 35/37 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
14 Jun
2012
|
Masa
|
7.05pagi
– 8.15pagi
|
Tingkatan
|
4K1
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak setiap pembetullan murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 37/40 orang
iii) 80% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
14 Jun
2012
|
Masa
|
9.45pagi
– 10.20pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak setiap pembetullan murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 32/40 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
14 Jun
2012
|
Masa
|
10.20pagi
– 11.30pagi
|
Tingkatan
|
4MPV
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak setiap pembetullan murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 25/25 orang
iii) 90% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Date
|
15 Jun
2012
|
Time
|
7.05a.m
- 8.15a.m
|
Class
|
5S4
|
Subject
|
Mathematic
|
Learning
Area
|
Midterm
test 2012 paper 2
|
Learning
Objective
|
|
Learning
Outcomes
|
At the
end of the lesson, students will be able to :
i) Make corrections for all wrong answers
ii) Realise their mistake
|
Learning
Activities
|
i) Teacher asks students to
identify all wrong answers
ii) Teacher discuss all questions
with students
iii) Students make their corrections
|
Learning
Aids
|
Whiteboard,
A4 Paper, Question sheet, Exercise book, Text book
|
Noble
Value
|
Cooperative,
being confidents, dare to try and
communications with students and teacher |
Reflections
|
i) Attendance: 34/35
ii) All learning outcome is achieve
iii) 80% of student give
cooperation’s to teacher and make their corrections
|
Tarikh
|
15 Jun
2012
|
Masa
|
8.15pagi
– 9.25pagi
|
Tingkatan
|
4K7
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak setiap pembetullan murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 32/40 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
Tarikh
|
15 Jun
2012
|
Masa
|
10.55pagi
– 12.05tgh
|
Tingkatan
|
4K8
|
Mata
Pelajaran
|
Matematik
|
Tajuk
|
Kertas
Peperiksaan pertengahan tahun 2012 kertas 2
|
Sub-tajuk
|
|
Objektif
|
Pada
akhir unit ini, pelajar dapat :
i)
Menentukan dan membuat pembetullan bagi setiap
kesilapan dan kesalahan yang dilakukan
ii)
Mengenalpasti kesalahan-kesalahan yang dibuat
|
Aktiviti
|
i)
Guru meminta murid menyemak semua soalan yang
salah
ii)
Guru membincangkan semua soalan yang paling banyak
tidak dapat dijawab pelajar
iii)
Guru meminta murid membuat pembetullan bagi setiap
kesalahan
iv)
Guru menyemak setiap pembetullan murid
|
ABM
|
Papan
hitam, Kertas A4, Buku teks, Helaian nota
|
Nilai
Murni
|
Komunikasi
antara pelajar dan guru, berani untuk mencuba,
yakin untuk mencuba |
Refleksi
|
i) Semua objektif tercapai
ii) Kehadiran : 28/36 orang
iii) 70% pelajar memberi kerjasama
kepada guru dan dapat membuat pembetullan
iv) Tiada pelajar yang bermasalah
|
No comments:
Post a Comment